جلسه ستاد گرامیداشت هفته بسیج در شهرستان صحنه برگزار شد

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 314548|21:48 - 1400/08/24
نسخه چاپی
جلسه ستاد گرامیداشت هفته بسیج در شهرستان صحنه برگزار شد
جلسه ستاد گرامیداشت هفته بسیج باحضور جانشین فرمانده سپاه،بخشداران و مسؤلین ادارات شهرستانی در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید.

به گزارش امروله ،جلسه ستاد گرامیداشت هفته بسیج باحضور جانشین فرمانده سپاه،بخشداران و مسؤلین ادارات شهرستانی در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید.

 

 

علیرضاحیدری در این جلسه گفت: هفته بسیج یادآور رشادت‌ها، ایثار و فداکاری های رزمندگان اسلام است. سرافرازی و پیشرفت کنونی کشور مرهون از جان گذشتگی‌های بسیجیان ماست، بسیجیانی عزیز که در دوران دفاع مقدس برای اعتلای پرچم اسلام از جان و مال خود گذشتند تا ما امروز سرافرازانه به غیرت جوانان ایران عزیز ببالیم

 

فرماندار صحنه تشکیل بسیج را یکی از بزرگترین تشکل های انقلاب اسلامی خواند و افزود:بسیج یک نهادی ویژه است که علاوه برخط و مش خود یک حامی بزرگ برای حفظ و دفاع از ارزشهای نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

 

حیدری با اشاره به بیانات حضرت امام‌خمینی(ره) مبنی براینکه، تشکیل بسیج  در نظام جمهوری اسلامی ایران از برکات و الطاف الهی است تصریح کرد:  بسیج مجموعه ای از پاک ترین، فدا کار ترین و آماده ترین افراد  برای نیل به اهداف  نظام و اسلام است،که شهادت، شهید حاج قاسم سلیمانی نمونه بارز این فداکاری است.

 

فرماندار صحنه بیان کرد: نقش بسیج در طول ۴۲ سال در حماسه های متعدد و بحرانهای مختلف و نیز نقش آفرینی در طول ۸ سال دفاع مقدس پررنگ بوده است.

 

وی اظهار کرد :در بحرانهای متعدد دو سال اخیر اعم از سیل و آتش سوزی،  اجرای طرح ملی غربالگری شهید سلیمانی و طرح ملی واکسیناسیون و در  مواجه با شیوع بیماری کرونا این عزیزان بدون مزد و منّت تلاشهای عظیمی را به منصه ظهور گذاشتند.

 

در ادامه جلسه جانشین فرماندهی سپاه شهرستان برنامه های هفته بسیج را تشریح نمود و پس از بحث و تبادل نظر هماهنگی های لازم در جهت برگزاری مناسب این برنامه ها بعمل آمد.