توزیع پنج هزار بسته معیشتی در منطقه اروندکنار توسط نیروی دریایی سپاه

سرویس: سیاسیکد خبر: 314911|20:57 - 1400/10/05
نسخه چاپی
توزیع پنج هزار بسته معیشتی در منطقه اروندکنار توسط نیروی دریایی سپاه
فرمانده منطقه سوم نیروی دریایی سپاه از توزیع پنج هزار بسته معیشتی بین خانواده‌های کم‌برخوردار در اروندکنار خبر داد.

به گزارش امروله ،به نقل ازخبرگزاری تسنیمبه نقل از روابط عمومی نیروی دریایی سپاه؛ دریادار دوم پاسدار امراله نوذری فرمانده منطقه سوم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران از توزیع پنج هزار بسته معیشتی اهدایی این نیرو بین خانواده‌های کم‌برخوردار اروندکنار از توابع آبادان خبر داد و اظهار داشت: این بسته‌ها شمال برنج، روغن مایع و مرغ است که در بین خانواده‌های کم‌برخورداری که توسط پایگاه‌های دریایی نیروی دریایی سپاه شناسایی شده‌اند در اروندکنار، چوئبده و منیوحی از توابع آبادان توزیع شد.

وی افزود: این کمک‌ها بنا به دستور سردار پاسدار «علیرضا تنگسیری» فرمانده نیروی دریایی سپاه اهدا شد. 500 بسته کمک تحصیلی شامل نوشت افزار و کیف مدرسه نیز هفته گذشته از سوی این نیرو بین دانش‌آموزان اروندکنار توزیع شد.

 نیروی دریایی سپاه در ایام برگزاری هفدهمین رزمایش پیامبر أعظم (ص)  17 ، به منظور کمک در امر کشاورزی و تسهیل در تردد شناورها، عملیات لایروبی انهار اروندکنار آبادان توسط گروه  رزمی مهندسی شهدای خلیج فارس  در دستور کار قرار دارد و هم اکنون کار لایروبی نهر قصر که مرکز بندر صیادی منطقه است نیز آغاز شده است.                 

در ادامه همین خدمات رسانی های مردمی سپاه ،  بهداری نیروی دریایی سپاه هم با برپایی دو واحد بیمارستانی در شهرستان سیریک و بندر چارک در استان هرمزگان با تمام امکانات بیمارستانی بصورت رایگان به مردم این مناطق خدمات بهداشتی و درمانی ارائه کرد.