مردم نسبت به حفظ اهداف و اصول انقلاب با هیچ کسی تعارف ندارند و هر جا نیاز به حضور بوده، بدون توجه به مشکلات در میدان عمل حاضر شده و دشمن را مأیوس کرده‌اند.

سرویس: سیاسیکد خبر: 315512|22:15 - 1400/11/29
نسخه چاپی
مردم نسبت به حفظ اهداف و اصول انقلاب با هیچ کسی تعارف ندارند و هر جا نیاز به حضور بوده، بدون توجه به مشکلات در میدان عمل حاضر شده و دشمن را مأیوس کرده‌اند.
جهاد تبیین، سفارش اکید رهبر معظم انقلاب اسلامی است،باید الگوهای عملی برای جهاد تبیین توسط متولیان و مسئولان عملیاتی شود

به گزارش امروله ،حجت الاسلام و المسلمین محمد رضا خاص امیری در خطبه های نمازجمعه این هفته با اشاره به حضور گسترده و خودجوش مردم ایران در مراسم یوم الله ۲۲ بهمن امسال گفت: حضور مردم علیرغم محدودیت‌های کرونایی در گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی نشان داد که مردم نسبت به حفظ اهداف و اصول انقلاب با هیچ کسی تعارف ندارند و هر جا نیاز به حضور بوده، بدون توجه به مشکلات در میدان عمل حاضر شده و دشمن را مأیوس کرده‌اند.

 

وی افزود با بیان اینکه جهاد تبیین، سفارش اکید رهبر معظم انقلاب اسلامی است،باید الگوهای عملی برای جهاد تبیین توسط متولیان و مسئولان عملیاتی شود.

 

امام جمعه شهرستان صحنه در ادامه سخنان خود به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص مقابله با دشمنان در عرصه فعلی اشاره کرد و افزود: طبق رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی در این مرحله از جنگ همه جانبه اقتصادی و تبلیغاتی دشمن، داشتن نقشه کلان راهبردی، صنعتی و مدیریت جامع و متمرکز لازم و ضروری است.

 

امام جمعه شهرستان صحنه در بخش دیگری از سخنان خود به سالروز شهادت شهید محلاتی و روز روحانیت و دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: جریان روحانیت متعهد به بسط تفکر اسلام ناب با امکانات کم اقدام می‌کند و این علت اصلی دشمنی دیرینه استعمار با روحانیت متعهد است.