جلسه نمایندگان فرماندار شهرستان صحنه برگزار شد.

سرویس: سیاسیکد خبر: 315616|23:00 - 1402/11/14
نسخه چاپی
جلسه نمایندگان فرماندار شهرستان صحنه برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان صحنه جلسه نمایندگان فرماندار به منظور برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به ریاست دکتر شهبازی فرماندار شهرستان در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

 

غلامرضاشهبازی فرماندار شهرستان گفت : انتخابات تجلی حضور و مشارکت سیاسی مردم در عرصه تحقق اراده ملت برای تعیین سرنوشت خویش است که دارای اهمیت و جایگاه بالایی است وبا مهم عنوان نمودن برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور، از تمامی نمایندگان فرماندار خواست، نهایت دقت و تلاش خود را در جهت برگزاری هر چه بهتر  و با شکوه تر  برگزار شدن انتخابات به کار گیرند.

وی از نمایندگان فرماندار به عنوان محور هماهنگ کننده و مجری در شعب اخذ رأی نام برد وافزود: اهتمام در اجرای قوانین و دستورالعمل های مربوط به روز انتخابات و ایجاد هماهنگی بین اعضای شعب از عمده وظایف نمایندگان فرماندار است ‌. شهبازی عنوان کرد ما به عنوان مجریان برگزاری انتخابات کاملا بی طرفی و عدم دخالت را اعلام میکنیم و امنیت و سلامت انتخابات برای یک رقابت پر شور و حرارت با حضور حداکثری مردم با تمام سلائق مدنظر ماست و انشاءالله نمایندگانی انقلابی ، مردمی و اصلح به مجلس شورای اسلامی راه خواهند یافت.