جلسه با کاندیداهای شرق استان کرمانشاه

دعوت از کاندیداهای تأیید صلاحیت‌ شده به فرمانداری‌ حوزه انتخابیه شرق استان کرمانشاه

سرویس: سیاسیکد خبر: 315620|09:41 - 1402/11/16
نسخه چاپی
دعوت از کاندیداهای تأیید صلاحیت‌ شده به فرمانداری‌ حوزه انتخابیه شرق استان کرمانشاه
غلامرضا شهبازی فرماندار شهرستان صحنه: نامزدهای تأییدصلاحیت‌ شده در حوزه‌ انتخابیه کنگاور ، صحنه و هرسین به فرمانداری‌ دعوت شدند و نسبت به قوانین، مقررات، دستورالعمل تبلیغات مجاز و غیرمجاز به ایشان اطلاع‌رسانی صورت پذیرفت. هم‌چنین فرآیندهای رأی‌دهی برای آنان تشریح گردید تا اطلاع صحیح از آن داشته باشند.

به گزارش امروله ،

شهبازی در ادامه گفت راهبرد اصلی ما در انتخابات پیش رو بر اساس منویات مقام معظم رهبری  امنیت ، سلامت ، رقابت و مشارکت حداکثری خواهد بود و از نامزدهای گرامی تقاضا داریم ضمن رعایت تقوای سیاسی، فضا را برای یک رقابت مومنانه و به دور از هر گونه جنجال و هیاهو فراهم سازند و از تخریب یکدیگر موکدا پرهیز کنند. شهبازی ادامه داد هیچ مصلحتی در انتخابات بالاتر از عمل به قانون نیست و رفتار نامزدهای انتخابات  دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی کاملا رصد میشود و انشاءالله مردم با حضور حداکثری خودشان در ۱۱ اسفندماه  با انتخاب فرد اصلح خط بطلانی بر  تفکر پلید و زشت استکبار خواهند کشید.

در ادامه فرمانداران کنگاور و هرسین نیز نسبت به توضیحاتی پیرامون مسائل انتخاباتی  و رعایت موارد قانونی در حوزه تبلیغات و دیگر موارد پرداختند. در این جلسه هر کدام از نامزدهای حوزه انتخابیه کنگاور، صحنه و هرسین به بیان نکته نظرات خود پرداختند.