جانمایی ۲۵ مکان در شهر صحنه برای تبلیغ نامزدها

سرویس: شهرستانکد خبر: 315652|19:33 - 1402/12/02
نسخه چاپی
جانمایی ۲۵ مکان در شهر صحنه برای تبلیغ نامزدها
اسفندیار نظری چهارشنبه ۲ اسفند در گفت‌وگو با پایگاه خبری امروله با بیان اینکه در راستای جلوگیری از آشفتگی بصری در سطح شهر صحنه و در ایام تبلیغات انتخابات، بیش از ۲۵ نقطه از شهر به متراژ حدود ۷۰۰ متر مربع علاوه بر بیلبوردها و داربست‌های منصوب برای انجام تبلیغات نامزدهای انتخابات و نصب پوسترهای تبلیغاتی توسط شهرداری صحنه جانمایی شده است.

به گزارش امروله ،

وی گفت: شهرداری صحنه برای حفظ زیبایی شهر و پیشگیری از نصب اقلام تبلیغاتی در مکان‌های عمومی و دولتی مکان‌هایی را در میدان‌های اصلی شهر صحنه برای تبلیغات نامزدهای انتخابات مشخص کرده است.

شهردار صحنه در ادامه گفت: به منظور حفظ زیبایی منظر شهری، برقراری نظم و انضباط در محیط شهری و پیشگیری از نصب اقلام تبلیغاتی روی دیوار، مکان‌های عمومی و دولتی، مبلمان شهری، تابلوها و درختان که همواره علاوه بر تجاوز به حقوق عموم و مکدر شدن اذهان شهروندان، موجبات نازیبایی بصری می گردد بیش از ۲۵ مکان مناسب برای تبلیغ نامزدها در نظر گرفته شده است که از حامیان نامزدهای انتخابات درخواست داریم با توجه به قوانین انتخابات از نصب پوستر و اقلام تبلیغی در مکان‌های غیرمجاز خودداری و فقط در مکان‌های تعیین شده اقدام به نصب پوستر و اقلام تبلیغی نامزد مورد نظر خود کنند.

 

وی تصریح کرد: نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری به جهت احترام به خواسته مردم و مدیران از نصب هرگونه پوستر و اقلام تبلیغی در مکان‌های غیرمجاز خودداری کنند.

نظری با اشاره به اینکه نصب پوسترهای تبلیغاتی در ایام تبلیغات انتخابات در دیوارها و جداول سطح شهر غیرقانونی است، گفت: داربست‌های تبلیغاتی در همه مناطق شهری صحنه پخش شده و از ستادهای تبلیغاتی نامزدهای انتخابات انتظار داریم از این محل‌ها در ایام قانونی تبلیغات برای تبلیغ فرد مورد نظر خود استفاده کنند.

شهردار صحنه خاطرنشان کرد: فضای کافی برای تبلیغات در داربست‌های ایجاد شده در سطح شهر وجود دارد و نیازی به استفاده از دیوارهای شهری برای تبلیغات نیست و در صورت کمبود فضا شهرداری آمادگی ارائه خدمات بیشتر در این حوزه را دارد