پیام شورای هیئات مذهبی شهرستان صحنه بمناسبت راهپیمایی روز جهانی قدس

سرویس: سیاسیکد خبر: 315712|17:52 - 1403/01/16
نسخه چاپی
پیام شورای هیئات مذهبی شهرستان صحنه بمناسبت راهپیمایی روز جهانی قدس
ریاست شورای مذهبی شهرستان صحنه از مردم شهرستان صحنه جهت حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت نمود

به گزارش امروله ،

ماشالله اکبری ریاست شورای مذهبی شهرستان صحنه  از هیئت های مذهبی و عموم مردم روزه دار ، مومن ، انقلابی و ولایتمدار  شهرستان صحنه جهت حضورپرشور و با صلابت در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت نمود

بسم‌الله الرحمن الرحیم

سبحان الذی أسری بعبده لیلاً من المسجدالحرام الی المسجد الاقصی الذی بارکنا حوله لنریه من آیاتنا انّه هو السّمیع البصیر «سوره اسرا آیه۱»

روز قدس که همجوار شب قدر است، لازم است که در بین مسلمانان احیا شود و مبدأ بیداری و هوشیاری آنان باشد».    ((امام خمینی (ره))

 

مسلمانان، موحدان و آزادگان جهان، امسال چهل چهارمین سال پیاپی، دعوت حضرت امام خمینی(ره) را لبیک گفته و با گرامیداشت روز جهانی قدس، بار دیگر با آرمان آزادی فلسطین و حذف اسرائیل از صفحه‌ی روزگار، میثاق خود را تجدید می‌کنند.

روز قدس امسال را در حالی برگزار می‌کنیم که  عملیات «طوفان‌الاقصی» هیمنه پوشالی شکست‌ناپذیری رژیم صهیونیستی را از بین بُرده و اراده شکست ناپذیر فلسطین جایگزین آن شده است.

 

رخدادهای تلخ و غمبار دنیای امروز، به ویژه منطقه ی اسلامی، بیش از پیش آشکار می‌سازد که اعلان روز جهانی قدس، طرحی راهبردی، حرکتی حکیمانه، ابتکاری آینده ‌نگرانه و اقدامی هوشیارانه  توسط معمار کبیر انقلاب  در جهت بیداری و بسیج عمومی و اتحاد امت اسلامی در تقابل با چپاولگران، دزدان و جنایتکاران بین‌المللی حاکم بر نظام منحوس صهیونیستی بود. استقبال افکار عمومی از روز جهانی قدس و برگزاری همایش جهانی راهپیمایی در قاره‌های مختلف، نه فقط به معنی اعلان موضع مشترک جهانیان برابر غاصبان صهیونیست سرزمین فلسطین، بلکه قیام و رویارویی علیه سیطره فرهنگی، سیاسی و اقتصادی مشتی یهودی بر ارکان قدرت در نظام سلطه بین‌المللی است.

 

روز جهانی قدس روزی است که امت اسلام و آزادی خواهان جهان قدرت حقیقی جبهه مقاومت را چنان فریاد می‌زنند که صدای لرزش ستون‌های ظلم به گوش ستمگران، ساز‌شکاران و حامیان اشغالگری برسد.

اینک در آستانه‌ آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، مردم مسلمان ایران اسلامی یک بار دیگر فریاد عدالت خواهی خود را برای احقاق حقوق مظلومان فلسطین و دیگر مردم تحت ستم منطقه سر خواهد داد و اثبات خواهد کرد همچنان پایبند به ارزش‌های انقلاب اسلامی خود و یار و یاور مظلومینی است که راه قیام را برگزیده و بر ستمگران می‌شورند.

 

شورای هیئات مذهبی شهرستان صحنه ضمن اعلام خشم و انزجار از صهیونیست و استکبار جهانی و محکومیت حمله ددمنشانه این رژیم غاصب، به کنسولگری ایران در دمشق و نسل کشی در فلسطین با گرامیداشت روز جهانی قدس بر حضور پرشور و شعور هیئات مذهبی شهرستان ، در راهپیمایی این روز با تاسی از رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب، امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) تاکید  می نماید تا همچون گذشته، جمعه هفده فروردین ماه با حضور گسترده و یکپارچه تمامی مسلمانان و مردم جهان در راستای وظیفه اسلامی و انقلابی خود درمیان سیل خروشان راهپیمایان روز قدس حضور یافته و نیز از همهٔ اقشار مردم خداجوی شهرستان صحنه برای شرکت در راهپیمایی بزرگ این روز دعوت به عمل می‌آورد تا با آرمان‌های قدس شریف تجدید میثاق نموده و فریاد رسای خود را در حمایت از ملت مظلوم و ستمدیده فلسطین بویژه غزه به گوش جهانیان برسانند .

وعده ما ، راهپیمایی روز جهانی قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان ساعت ۱۱ صبح درب بیمارستان دکتر معاون

 

شورای هیئات مذهبی شهرستان صحنه