مدیر عامل توزیع برق کرمانشاه مطرح کرد:

انجام 26 خدمت توسط 250 دفتر پیشخوان در کرمانشاه

سرویس: اجتماعیکد خبر: 285936|14:09 - 1394/04/23
نسخه چاپی
انجام 26 خدمت توسط 250 دفتر پیشخوان در کرمانشاه
مدیر عامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه گفت: 250 دفتر پیشخوان در کرمانشاه 26 خدمت را به مشترکین برق استان ارائه می دهند.

به گزارشامروله،  علیمراد مرادی مجد در گفت و گو باپاک پرس، با اشاره به راه اندازی سیستم خدمات مشترکین اظهار داشت: با راه اندازی سامانه 1521 مردم به صورت تلفنی از بدهی خود مطلع می شوند همچنین 26 فعالیت خدمات مشترکین توسط 250 دفتر پیشخوان قابل ارائه است.

 

مدیر عامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه با اعلام آمادگی سامانه 121 جهت پاسخگویی به فوریتهای برق استان بیان کرد: همچنین با برقراری اتوماسیون شبکه های برق برای یک صد مدیر و کارشناس با تجربه کلینیک مدیریت انجام شده است.

 

مرادی مجد گفت: همچنین هماهنگی های لازم مبنی بر سامانه حضور و غیاب، بایگانی الکترونیکی و نصب و راه اندازی 210 دستگاه دوربین مدار بسته جهت رصد پیشخوان ها انجام شده است.

 

وی افزود: از طریق نرم افزار GIS با برداشت اطلاعات و مختصات جغرافیایی نقاط، مشترکین با تراکم سنگین و پر مصرف مشخص می شوند و در این صورت برنامه ریزی های دقیق تری برای مدیریت مصرف برق قابل انجام است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد