به گزارشامروله، منصور کیاور در گفتگو باخبرنگار مهر، اظهار داشت: در حال حاضر ۳۳۵ هزار مشترک در استان کرمانشاه از خدمات آب و فاضلاب استان بهره مند هستند.
وی بر افزایش ارائه خدمات الکترونیکی در حوزه آب و فاضلاب به شهروندان تاکید کرد و گفت: در این راستا سامانه تلفن ثابت ۱۵۲۲ برای پرداخت صورت حساب ها در نظر گرفته شده که با استفاده از آن نیازی به رجوع به بانک نبوده و همچنین از طریق آن می توان از وضعیت مصرفی آب نیز مطلع شد.
کیاور با بیان اینکه صرفه جویی در مصرف آب باید وظیفه ای همگانی باشد، افزود: سامانه ۱۲۲ به صورت شبانه روزی آماده دریافت نظرات و پیشنهادهای مردمی است و مردم می توانند اعلام شکستگی در مورد فاضلاب و سایر اطلاعات را با این سامانه می توانند در میان بگذارند.
مدیر عامل آبفا استان کرمانشاه در خصوص رسیدگی این شرکت به گزارشات شکستگی لوله ها، گفت: اگر پس از اعلام گزارشی مردمی مبنی بر شکستگی تاخیر در رفع آن صورت گرفت به این دلیل است که لوله آب با داشتن فشار موجود برای تخلیه باید شبکه اصلی آن قطع شود و این امر به زمان نیاز دارد تا تعمیرات با دقت بیشتری انجام شده و محل شکستگی ترمیم شود.
وی با بیان اینکه ترمیم و جایگزینی لوله آبرسانی حداکثر ظرف مدت ۶ ساعت انجام می شود، تصریح کرد: از طریق اعلام گزارش ها با سامانه ۱۲۲ به افرادی که با سازمان تماس بگیرند کد رهگیری اختصاص داده می شود و مجددا از سوی سازمان با آنها تماس حاصل شده تا از آخرین وضعیت رسیدگی به منطقه مورد نظر اطمینان حاصل شود.
این مسئول تصریح کرد: آبگیری و آبرسانی در لوله های انشعاب در اکثر مواقع به زمان احتیاج دارد و برای ارائه خدمات با بازده دراز مدت باید مراحل ضروری و مختص به آن طی شود.
کیاور در پایان از مردم، ادارات و ارگان ها خواست تا صرفه جویی در مصرف آب با توجه به شرایط خشکسالی کنونی را مورد توجه ویژه قرار دهند.
نظر شما
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد