معلمی شغل انبیا است. امام خمینی (ره )

پیام تبریک فرمانده ناحیه مقاومت بسیج صحنه به مناسبت روز معلم

سرویس: فرهنگیکد خبر: 315739|14:48 - 1403/02/11
نسخه چاپی
پیام تبریک فرمانده ناحیه مقاومت بسیج صحنه به مناسبت روز معلم
به گزارش پایگاه خبری امروله متن پیام سرهنگ پاسدار محسن دارابی به شرح زیر است دوازدهم اردیبهشت ماه در تقویم رسمی کشور به مناسبت شهادت معلم بزرگ و فرزانه انقلاب، استاد مرتضی مطهری به نام روز معلم نام گذاری شده است تا در این روز به طور شایسته از معلمان عزیز قدردانی کنیم و به یاد آوریم که در هر جایگاه و پُست و مقامی که باشیم علم و دانایی خود را مدیون معلمان و مربیان این مرز وبوم هستیم.

به گزارش امروله ،

بی گمان معلمان یکی از تاثیر گذارترین افراد جامعه هستند و نقش کلیدی معلمان به عنوان مجریان آموزش عمومی و الگوهای اولیه دانش آموزان بر کسی پوشیده نیست و معلمان جامعه، انسان سازان نسل بعدی اند ،لذا نقش آنان به گفته حضرت امام خمینی (ره) همچون نقش انبیا برای مردم است.

 

امروز در سنگر مقابله با جنگ نرم دشمن و مصون ساختن کودکان و نوجوانان در برابر این جنگ نابرابر بیش از پیش به وجود معلمان دلسوز، متعهد و انقلابی نیازمندیم و از این رو زحمات بیشمار آنان را در تربیت نسل آینده انقلاب اسلامی ارج نهاده و بر دستان پر مهر آنان بوسه می زنیم.

 

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره معلم فرهیخته استاد شهید مرتضی مطهری(ره) و شهدای والا مقام سنگر مقدس تعلیم و تربیت، فرارسیدن روز معلم را به همه اساتید، معلمان و تلاش گران صبور، متعهد و سخت کوش عرصه فرزانگی و دانایی به ویژه معلمان عزیز شهرستان صحنه تبریک و تهنیت عرض نموده، توفیقات همگی این عزیزان را در خدمت به رشد و بالندگی و اعتلای فرهنگ و اندیشه میهن عزیزمان، از درگاه خداوند دانایی بخش مسألت دارم. »

 

سرهنگ پاسدار  محسن دارابی

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه صحنه