اختتامیه اردوهای تابستانه کمیته امداد کرمانشاه

سرویس: اجتماعیکد خبر: 315812|09:44 - 1403/06/22
نسخه چاپی
اختتامیه اردوهای تابستانه کمیته امداد کرمانشاه
اختتامیه هفتمین دوره اردوهای سراسری دانش آموزان دختر در مجتمع فرهنگی تربیتی امام حسن مجتبی ع شهرستان صحنه برگزار شد

به گزارش امروله ،

رضا طاهری مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه گفت: خداوند سبحان را شاکریم که این توفیق نصیب ما شد که در تابستان ۱۴۰۳ میزبان ۱۸۰۰ دانش آموز از اکثر استان‌های کشور باشیم.

 

وی افزود: هدف از برگزاری این دوره‌ اردوهای دانش‌آموزی تقویت روحیه،کار تیمی ،کار گروهی همراهی و همدلی دانش آموزان است هدف دیگر رقابت سالم،تلاش و خودارزیابی دانش آموزان می باشد تا بتواند در میادین مختلف نقش و مسئولیتی که نسبت به خود و دیگران دارند را به شایستگی انجام دهند.

 

مدیر کل کمیته امداد با اشاره به بیان رهبر معظم انقلاب اسلامي که فرمودند: اگر در یک جمله کوتاه از من بپرسند که شما از جوان چه می خواهید، به او خواهم گفت: تحصیل، تهذیب و ورزش،اظهار داشت: هدف دیگر فراهم نمودن  یک هفته پر نشاط و پرانرژی و خاطره انگیز برای دانش آموزان تا بتوانند سال تحصیلی جدید را با انرژی بیشتری شروع کنند و همچنین غربالگری در زمینه آسیب‌های اجتماعی دانش‌آموزان و آموزش وکسب مهارت های لازم در این دوره ها می باشد.

 

طاهری افزود:  گاهی تعادل معیشتی، اقتصادی جامعه به هم می‌خورد به همین خاطر سازمان‌هایی مثل کمیته امداد ، بهزیستی ، تامین اجتماعی و سازمان‌های حمایتی هستند که در چنین شرایطی مسئولیت دارند در کنار خانواده‌هایی که به هر دلیلی نیازمند به حمایت هستند قرار گیرند.

 

 

وی اظهار داشت: در استان کرمانشاه از ۲۰ هزار دانش آموز و دانشجو کرمانشاهی که تحت پوشش کمیته امداد می‌باشند، بیش از هزار نفر نخبه علمی در زمینه‌های ورزشی، تحصیلی، هنری و فرهنگی داریم.