نماز جمعه در صحنه برگزار شد

سرویس: سیاسیکد خبر: 315814|14:56 - 1403/06/23
نسخه چاپی
نماز جمعه در صحنه برگزار شد
نماز جمعه عبادی سیاسی این هفته به امامت حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا خاص‌امیری امام جمعه صحنه در مسجد جامع برگزار شد.

به گزارش امروله ،

حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا خاص امیری در خطبه‌های این هفته گفت: مقام معظم رهبری یک دهه را اقتصادی نامگذاری کردند،زیرا ریشه اختلافات جامعه در مشکلات اقتصادی می‌باشد و مسئولان اجرایی باید به میدان بیایند و این دغدغه‌ها را برطرف نمایند.

 

وی گفت: دیدگاه‌های مختلفی برای برطرف کردن مشکلات اقتصادی وجود دارد، ازجمله بحث برطرف کردن تحریم‌ها، که از قدرت و حیطه ما خارج می‌باشد و بحث دور زدن و بی اثر کردن تحریم‌ها است، دربحث اقتصادی نیز تنها راه، ‌بی اثر کردن تحریم‌ها می باشد و برای رفع ناترازی ها باید اقتصاد بزرگ شود.

 

امام جمعه صحنه افزود:  همانگونه که آیت الله رئیسی ۷۰۰۰ کارخانه را راه اندازی کرد، راه علاج کشور همین راه‌اندازی کارخانه‌ها می‌باشدکه موجب بزرگ شدن اقتصاد است، از دولت مردان تقاضاداریم ،بودجه را با مجلس به گونه‌ای تنظیم نمایندکه درآمدها با هزینه ها هم خوانی داشته باشد.

 

خاص امیری بیان داشت:  غرب از اسلام نگران است،چون اسلام می‌گوید،نه ظالم باش نه ظلم را بپذیر ملت بزرگ ما وظیفه خود می‌داند که در مقابل ظلم و ظالم از مظلوم دفاع نمایند،همانگونه که اکنون از محور مقاومت و ملت های مظلوم و ستم دیده همچون فلسطین و سوریه دفاع می کنند.

 

امام جمعه صحنه در پایان گفت:جمهوری اسلامی زیر سلطه قدرت غرب وشرق نمی رود، به دلیل برنامه های مشترک و منافع خود با آنها همکاری می نماید.