امام جمعه شهرستان صحنه:

تغییرات ناگهانی ساختار حکومتی عربستان موجب شگفتی ناظران سیاسی شده است

سرویس: شهرستانکد خبر: 283774|14:50 - 1394/02/13
نسخه چاپی
تغییرات ناگهانی ساختار حکومتی عربستان موجب شگفتی ناظران سیاسی شده است
پایگاه خبری امروله : امام جمعه شهرستان صحنه گفت: تغییرات یکباره در ساختار حکومتی عربستان شگفتی تمام ناظران سیاسی را به همراه داشته است.

به گزارشامروله، حجت الاسلام و المسلمین احمد زارعی در خطبه های نماز جمعه این هفته با بیان اینکه تغییرات یکباره در ساختار حکومتی عربستان شگفتی تمام ناظران سیاسی را به همراه داشته است اظهار د اشت: در شرایطی که تمام فرزندان و بویژه عبدالعزیز در قید حیات اند و ولیعهد هنوز زیاد پیر نشده ، این اتفاق جالب و جدید است.

 

امام جمعه شهرستان صحنه در ادامه داد: در این عزل و نصب ها سعود الفیصل، طولانی ترین وزیر امور خارجه در تاریخ روابط بین الملل کنار گذاشته شد و به جای او سفیر عربستان در واشنگتن روی کار آمده هم کم تجربه است و هم شاهزاده نیست .

 

وی تاکید کرد: در عرصه خارجی اوباما با آل سعود پیام داد که مشکلات درونی را باید خودشان حل و فصل کنند که در این میان فرزندان عبدالله متعب و عبدالعزیز با بی محوری رو به رو شده اند.

 

امام جمعه شهرستان صحنه در پایان گفت: مقام معظم رهبری در دیدار با کارگران به دو موضوع مبارزه با فساد و قاچاق کالا تاکید داشتند که این امر نشان دهنده مهم بودن این موضوع در کشور است که دولتمردان باید به آن توجه ویژه ای داشته باشند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد