تحلیل: مسلم معین

دیروز فمنیستها، امروز بهایی ها، فردا همجنس گراها

سرویس: ایران و جهانکد خبر: 293480|22:36 - 1395/02/28
نسخه چاپی
دیروز فمنیستها، امروز بهایی ها، فردا همجنس گراها
مسلم معین نوشت: فائزه هاشمی رفسنجانی که پدرش را عده ای استوانه نظام می نامیدند، نمونه بارز قرار گرفتن یک "استوانه زاده" در پروژه نفوذ است. شکی نیست که او و برادرش (مهدی هاشمی) در جهت گیری های غیر معقول پدر نیز نقش غیر قابل انکاری داشته اند.

به گزارشامروله،  مسلم معین نوشت: فائزه هاشمی رفسنجانی که پدرش را عده ای استوانه نظام می نامیدند، نمونه بارز قرار گرفتن یک "استوانه زاده" در پروژه نفوذ  است. شکی نیست که او و برادرش (مهدی هاشمی) در جهت گیری های غیر معقول پدر نیز نقش غیر قابل انکاری داشته اند.

 

گرچه غرب و ایالات متحده آمریکا در انتخاب فائزه هاشمی به عنوان کاتالیزور پروژهای ضد ایرانی بیش از اندازه اورا جدی گرفته اند اما هاشمی نشان داده است که آگاهانه و علاقمندانه حاضر است ابزار پیشبرد سیاست های دشمن در کشور باشد.

 

دختر هاشمی رفسنجانی در برهه ای مشخص برای ایجاد دوگانه های سیاسی و اجتماعی به آب و آتش زد و صراحتا در مصاحبه با الشرق الاوسط خود را یک "فمنیست" معرفی کرد. تلاش های نا موفق او در القاء تضییع حقوق زنان مشخصا با حرکت هماهنگ رسانه های ضد انقلاب در بزرگنمایی مسائل مشابه همراه بود.

 

او در حوادث بعد از انتخابات 88 نیز مهره ای قابل استفاده برای لیدرهای جریان براندازی به شمار می رفت تا اندازه ای که در خیابان های پایتخت نقش تحریک میدانی اغتشاشات را بر عهده گرفت و باز داشت هم شد.

 

فائزه هاشمی قبل از انتخابات اسفند ماه نیز به عنوان عضوی از شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی تز "ثبت نام حد اکثری" برای فشار بر شورای نگهبان را  عملیاتی کرد و چند هفته مانده تا انتخابات به شکلی نا ناگهانی عازم آمریکا شد!

 

شاید برخی از تحلیلگران سفر قبل از انتخابات او به آمریکا را مرتبط با فضای بعد از انتخابات هفتم اسفند 94 می دانستند اما به نظر می رسد امروز با اطمینان بیشتری می توان برنامه ریزی های  فائزه هاشمی برای تقابل با نظام را هماهنگ با دشمن و در راستای هدایت فضای پسا برجام به سمت اتهامات حقوق بشری علیه ایران دانست.

 

او در یک "خود زنی" و البته یک "پدر زنی" آشکار مراودتش با فرقه منفور و صهیونیستی بهاییت را آشکار کرد و حتی تذکر کم رمق اکبر رفسنجانی را نیز جدی نگرفت.

 

بسیار محتمل است که او به عنوان مجری عملیاتی سیاست های ضد ایرانی به زودی مدافع حقوق! برخی گروه های دیگر نیز باشد چرا که سیاستهای  آمریکا برای گسترش تحریم های حقوق بشری علیه ایران تنها  محدود به بزرگنمایی حقوق بهایی ها نیست. آنها شیطان پرستها، همنجس بازان و... را فراموش نخواهند کرد.

 

و البته فائزه هاشمی نیز از ترس افشای روابط خود با آنسوی آبها راهی جز حرکت در این مسیر بی بازگشت ندارد. راهی که هاشمی رفسنجانی پدر را شفاف تر از گذشته در مسیر آزمونی قرار می دهد که سالهاست پشت آن درجا می زند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد