فرمانده قرارگاه منطقه ای غرب نیروی زمینی ارتش:

نبوغ نظامی و فرماندهی شهید صیاد شیرازی درسی بزرگ برای همه است

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 298710|13:06 - 1396/01/21
نسخه چاپی
	نبوغ نظامی و فرماندهی شهید صیاد شیرازی درسی بزرگ برای همه است
مرصادنيوز: فرمانده قرارگاه منطقه ای غرب نیروی زمینی ارتش گفت: شهید صیاد شیرازی ولایت را نعمت عظیم الهی می‌دانست و نبوغ نظامی، مدیریت و فرماندهی ایشان باید درسی برای همه باشد.

به گزارشامروله،  امیر سرتیپ فرهاد آریانفر امروز دوشنبه در مراسم هجدهمین سالگرد شهادت شهید صیاد شیرازی، اظهار داشت: ۵ هزار و ۴۳۱ شهید قرارگاه غرب به تاسی از سالار شهیدان مانند شهید صیاد شیرازی و شهدای مدافع حرم خون خود را در مرزهای راهبردی تقدیم انقلاب کردند.

 

فرمانده قرارگاه منطقه ای غرب نیروی زمینی ارتش با اشاره به اینکه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی با اقتدار پایه های رژیم شاهنشاهی را از بین برد، گفت: به فرموده امام راحل(ره) شهدا با خون خود درخت تنومند انقلاب را آبیاری کردند.

 

امیر سرتیپ آریانفر بیان کرد: شهید صیاد شیرازی به همه مردم و اقشار جامعه متعلق است؛ باید از زوایای اخلاقی و نظامی و زندگی آن شهید بزرگوار که سرشار از خضوع و اخلاص بود درس گرفت.

 

وی افزود: ایشان در مناطق شمال غرب و جنوب غرب کشور در عملیاتهای متعدد حضور پر رنگی داشت و عملیاتهای زیادی را طرح ریزی و هدایت و از وجود ناپاکان پاک کرد.

 

امیر سرتیپ آریانفر با اشاره به اینکه حیله و نفاق منافقان نسبت به این شهید از بدو انقلاب به وجود آمد گفت: در همان اوان انقلاب منافقین ۱۳ نفر را به قصد شهادت شهید صیاد شیرازی به شهادت رسانیدند.

 

وی از توسل شهید صیاد شیرازی قبل از انجام عملیاتها و اقدامات مهم به ائمه اطهار سخن گفت و افزود: زیارت علما و شهدای محراب از دیگر عادات رفتاری ایشان بود.

 

امیر سرتیپ آریانفر با بیان اینکه شهید صیاد شیرازی اعتقاد راسخی به اتحاد و وحدت داشت گفت: همچنین مسئولین نظام علاقه ایشان به خدمت را از دیگر خصایل کاری شهید صیاد شیرازی ذکر می کنند.

 

وی با اشاره به اینکه شهید صیاد شیرازی نعمت عظیم ولایت را نعمت الهی و استحکام در پیوند با ولایت را ضامن هدایت، عافیت و عاقبت بخیری می دانست افزود: نبوغ نظامی، مدیریت و فرماندهی ایشان باید درسی برای همه باشد.

 

امیر آریانفر گفت: نیروهای نظامی به ویژه در استان شهید پرور کرمانشاه آمادگی صد درصدی برای جان فشانی دارند و سخن:"از مقام معظم رهبری به یک اشاره و از همه نیروهای مستقر در منطقه غرب به سر دویدن و جان فداکردن" حرف دل ماست؛ چه اینکه امروزه نیز در مرزها انجام عملیات می کنند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد