نتایج روز نخست کشتی گیران کرمانشان در جام دانکلوف بلغارستان؛

سه کشتی گیر کرمانشاهی با قبول شکست مقابل حریفان از رقابت ها کنار رفتند

سرویس: اخبار استانکد خبر: 298714|13:10 - 1396/01/21
نسخه چاپی
	سه کشتی گیر کرمانشاهی با قبول شکست مقابل حریفان از رقابت ها کنار رفتند
مرصاد اسپورت : رئیس هیات کشتی استان کرمانشاه از حذف سه کشتی گیر کرمانشاه در روز نخست مسابقات بین المللی جام دانکلوف بلغارستان خبر داد.

به گزارشامروله، محمدحسین محبی در گفت و گو بامرصاد اسپورت، اظهار داشت: دیروز (دوشنبه) و در روز نخست مسابقات بین المللی جام دانکلوف بلغارستان خیرالله قهرمانی، رضا افضلی و روزبه محبی به میدان رفتند.

 

وی افزود: نخستین کشتی گیری که به میدان رفت خیرالله قهرمانی در وزن 57 کیلوگرم بود که با قبول شکست برابر حریف مغولستانی همان ابتدا از گردونه مسابقات کنار رفت.

 

محبی ادامه داد: در وزن 74 کیلوگرم نیز رضا افضلی دیگر کشتی گیر کرمانشاهی در حین مسابقه برابر حریفی از ترکمنستان دچار مصدومیت شد و نتوانست به مسابقه ادامه دهد و در نهایت نیز از مسابقات حذف شد.

 

رئیس هیات کشتی استان کرمانشاه همچنین به وزن 97 کیلوگرم جایی که روزبه محبی حضور داشت، اشاره و اظهار کرد: این کشتی گیر با قبول شکست مقابل حریف روسیه ای خود نتوانست به مراحل بالاتر صعود و وداعی زودهنگام با این رقابت ها داشت.

 

وی خاطرنشان کرد: امروز و در روز دوم مسابقات بهزاد بهروزی راد در وزن 61 کیلوگرم، مسعود حیدریان و ارشک محبی در وزن 86 کیلوگرم و سید یونس جعفری در وزن 125 کیلوگرم به مصاف رقبای خود می روند.

 

محبی در پایان گفت: جام دانکلوف بلغارستان یکی از معتبرترین رقابت های بین المللی است که همه ساله با حضور بیش از 20 کشور جهان برگزار می شود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد