چند نفر در مراسم سالروز عملیات بازی دراز شرکت می کنند؟

سرویس: اخبار استانکد خبر: 298777|11:47 - 1396/01/26
نسخه چاپی
 چند نفر در مراسم سالروز عملیات بازی دراز شرکت می کنند؟
مرصادنيوز: مسئول سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه از پیش بینی ها در خصوص مراسم سالروز عملیات بازی دراز در استان کرمانشاه بخر داد.

به گزارشامروله،  سرهنگ علی یوسفی راد در گفت و گو باپاک پرس، اظهار داشت: قرارگاه راهیان نور سپاه نبی اکرم(ص) استان برای حضور آحاد مختلف مردم و مسئولین کشوری و لشکری در سالروز گرامیداشت عملیات بازی دراز تمهیدات لازم را اندیشیده است.

 

مسئول سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه بیان کرد: در این میان اسکان 10 هزار نفر در سرپل ذهاب، یک هزار نفر در گیلانغرب، یک هزار و 500 نفر در قصرشیرین و یک هزار نفر در دالاهو طی روزهای هفتم و هشتم در نظر گرفته شده است.

 

سرهنگ یوسفی راد عنوان کرد: در سالروز عملیات بازی دراز علاوه بر گرامیداشت این روز، از یادمان های شهدا بازدید و صعود به ارتفاعات نیز انجام می شود.

 

وی این روز را آغاز اعزام اردوهای راهیان نور اعلام کرد و افزود: پیش بینی می شود در این روز 25 هزار نفر در سالروز عملیات بازی دراز از اقصی نقاط کشورحضور یابند.

 

سرهنگ یوسفی راد از انجام فضاسازی های مناسب، فعال کردن ایستگاه های صلواتی، حضور خادمین و تمهیدات توزیع غذا خبر داد و گفت: با حضور مداحان و راویان برنامه های پر شوری شامل روایتگری و مداحی تدارک دیده شده است.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد