امام جمعه سرپلذهاب :

ایثار و فداکاری شهداء امنیت کشور را رقم زد / مردم قدردان خانواده های معظم شهداء هستند

سرویس: اخبار استانکد خبر: 298779|11:50 - 1396/01/26
نسخه چاپی
	ایثار و فداکاری شهداء امنیت کشور را رقم زد / مردم قدردان خانواده های معظم شهداء هستند
مرصادنيوز: امام جمعه شهرستان سرپلذهاب گفت: شهدای والامقام دفاع مقدس با ایثار و فداکاری خود امنیت کشور را رقم زدند و مردم امروز قدردان خانواه های معظم شاهد و ایثارگر هستند.

به گزارشامروله،  به نقل از بازی دراز، حجت الاسلام جواد فاطمی نسب در دیدار با خانواده شهدای نیروی انتظامی ضمن گرامیداشت مقام شامخ شهدای والامقام هشت سال دفاع مقدس و شهدای نیروی انتظامی اظهار داشت: خانواده شهدا، فرزندان برومند خود را در زمانی که کشور به آنها نیاز داشت در راه اسلام و انقلاب تقدیم کردند و این اجری بی پایان در نزد خدای متعال خواهد داشت.

 

وی افزود: مردم ایران قدردان ایثار و فداکاری شهدا و خانواده‌های معزز آنان هستند و می‌دانند اگر این ایثارها نبود کشور و انقلاب حفظ نمی‌شد.

 

فرماندار سرپل ذهاب در ادامه با بیان اینکه خانواده معظم شهدا از بهترین مروجان فرهنگ ناب ایثار و شهادت در جامعه هستند ادامه داد: گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای ایران اسلامی، خود نوعی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است و باید در زمینه معرفی شهیدان به نسل جدید جامعه و آشنایی با فرهنگ شهادت، ایثار و از خودگذشتگی آنان بیشتر تلاش کنیم

.

 

اکبر سنجابی بیان داشت: تجلیل و تکریم از خانواده شهدایی والامقامی كه با گذشتن از جان خود اقتدار و امنیت را به ما هدیه كردند، وظیفه همه آحاد مختلف مردم است.

 

فرمانده نیروی انتظامی سرپل ذهاب در ادامه گفت: خانواده های شهدا مایه افتخار جامعه، میراث داران انقلاب اسلامی و سرمایه های معنوی کشور به شمار می روند و خدمت به آنها افتخاری بسیاربزرگ محسوب می شود.

 

 

سرهنگ محمدرضا یاری افزود: امنیت و صلابت امروز کشور و عزتمندی ایران در سطح جهان، مرهون خون پاک شهدا بوده که باید با الگو قرار دادن رشادت‌ها و اخلاص شهدای عزیز و دلاوری آن‌ها را ارج نهیم.

 

وی تصریح کرد: افتخار پرسنل نیروی انتظامی این است که در خدمت مردم بخصوص خانواده های شهدا و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس باشند.

 

 

شهید علی شیر نظری دراول اردیبهشت ماه سال 1381 از شهدای نیروی انتظامی روستای آینه شهرستان سرپل ذهاب، طی عملیات نبرد تن به تن با اشرار بر اثر ضرب گلوله به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد