مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان کرمانشاه خبر داد:

برگزاری گرامیداشت"هفته هنر انقلاب اسلامی" در کرمانشاه

سرویس: اخبار استانکد خبر: 298794|12:39 - 1396/01/27
نسخه چاپی
	برگزاری گرامیداشت"هفته هنر انقلاب اسلامی" در کرمانشاه
مرصادنيوز: مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان کرمانشاه از برگزاری بزرگداشت ""هفته هنر انقلاب اسلامی" در محل مجتمع فرهنگی و هنری شهید آوینی کرمانشاه خبرداد.

به گزارشامروله، صلاح الدین قره تپه در گفتگو با طاق نیوز، از برگزاری بزرگداشت ""هفته هنر انقلاب اسلامی"در کرمانشاه خبرداد.

 

وی افزود: این مراسم با حضور مسئول تربیت و آموزش سازمان بسیج هنرمندان کشور و نائب رئیس انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس و بنیاد روایت، مسئولین استانی، هنرمندان و هنردوستان بعد از ظهر امروز یکشنبه 27 فروردین ساعت 15:30 در محل مجتمع فرهنگی و هنری شهید آوینی کرمانشاه برگزار خواهد شد.

 

قره تپه در ادامه گفت: همچنین حجت الاسلام رحیم جعفری مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه به عنوان سخنران در این مراسم به ایراد سخنرانی خواهد پرداخت.

 

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان کرمانشاه در ادامه قرائت شعر توسط یکی از شعرای بسیجی، اجرای مولودی خوانی گروه نی نوا، اجرای تئاتر خیابانی توسط هنرمندان بسیجی و نیز برپایی نمایشگاهی از آثار هنرمندان با موضوع اقتصاد مقاومتی را از جمله برنامه های تدارک دیده شده در این مراسم عنوان نمود.

 

لازم به ذکر است این مراسم به مناسبت بزرگداشت هفته هنر انقلاب اسلامی و نیز گرامیداشت شهید مرتضی آوینی به عنوان یک هنرمند طراز انقلاب اسلامی با همکاری حوزه هنری استان کرمانشاه برگزار می شود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد