رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان صحنه:

ورزش نقش مهمی در پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر دارد

سرویس: شهرستانکد خبر: 299794|09:05 - 1396/04/10
نسخه چاپی
 ورزش نقش مهمی در پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر دارد
پاگاه خبری امروله : رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان صحنه گفت : همگانی کردن ورزش به مفهوم تلاشی موثر در پیشگیری از ابتلاء به بیماریها به ویژه کاهش مصرف مواد مخدر و بیمه نمودن بدن و کسب سلامتی، شادابی و نشاط روحی است.

سید مصطفی شاه ابراهیمی در حاشیه برپایی نمایشگاه مواد مخدر و پیشگیری از اعتیاد در گفتگو باامروله، عنوان کرد : مهمترین و راحت ترین راه هایی که می تواند ما را در راه کاهش مصرف مواد مخدر توسط نوجوانان و جوانان یاری کند، تشویق و گرایش این قشر به ورزش و ثبت نام در باشگاهها و سالنهای ورزشی است.

 

وی در ادامه تصریح کرد : همگانی کردن ورزش به مفهوم تلاشی موثر در پیشگیری از ابتلاء به بیماریها به ویژه کاهش مصرف مواد مخدر و بیمه نمودن بدن و کسب سلامتی، شادابی و نشاط روحی است.

 

شاه ابراهیمی با بیان اینکه  ورزش نقش مهمی در پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر دارد خاطر نشان کرد : جوانان باید بدانند که عاقبت رفتن به سوی مواد مخدر تباهی است لذا باید با ارتقای سطح دانش و آگاهی خود و تقویت پایه های دینی و اعتقادی به مبارزه با این مواد خانمانسوز بپردازند.

 

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان صحنه در پایان گفت : به همت این اداره و موسسه پیشگیری ازاعتیادوآسیبهای اجتماعی گلهای ارکیده  مسابقه طناب کشی تیم بانوان بمناسبت هفته مبارزه باموادمخدر در پارک معلم نیز برگزار شد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد