فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه صحنه:

1500 نفر روز در طرح هجرت 3 شهرستان صحنه شرکت می کنند

سرویس: شهرستانکد خبر: 299828|18:11 - 1396/04/11
نسخه چاپی
1500 نفر روز در طرح هجرت 3 شهرستان صحنه شرکت می کنند
پایگاه خبری امروله :فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان صحنه در مراسم افتتاحیه طرح هجرت 3 گفت :1500 نفر روز در این طرح شرکت خواهند کرد.

به گزارشامروله، مراسم افتتاحیه اردوهای طرح هجرت 3 شهرستان صحنه با حضور فرماندهی ناحیه مقاومت سپاه صحنه ، بسیجیان و جمعی از مسئولین ادارات در حسینیه ثارالله برگزار شد.

 

در این مراسم سرهنگ پاسدار عزت الله عظیمی هدف اصلی از اجرای برنامه‌های طرح هجرت3 تقویت روحیه جهادی، خودسازی و تمرین مهارت‌های زندگی و برقراری ارتباط اجتماعی و گروهی است یکی از بهترین برنامه‌ها برای جوانان و نوجوانان در کنار مشارکت در بهسازی فضاهای آموزشی و پرورشی، فراهم آوردن روحیه‌ی تفکر و اندیشه در چگونگی شناخت خالق هستی و جهان آفرینش است .

 

وی در ادامه با بیان اینکه  دو اردوگاه ویژه خواهران و برادران برای استقرار این عزیزان دایرمی شود تصریح کرد : تمامي شركت كنندگان در اين طرح از بيمه حوادث برخوردار هستند .

 

فرماندهی ناحیه مقامت بسیج سپاه شهرستان صحنه در پایان گفت : 1500 نفر روز در این طرح شرکت خواهند کرد.

 

سرهنگ عظیمی در پایان گفت : اجرای طرح ها و اردوهای هجرت در مناطق و روستاهای محروم شهرستان صحنه نیز با هدف محرومیت زدایی در سال گذشته آثار و برکات خوبی داشته است.

 

در ادامه سید مهدی کاظمی خاطر نشان کرد : حضور جوانان و نوجوانان در تحقق فرامین رهبری برای غنی‌ سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان ، استمرار ارزش‌های بسیجی و انتقال آن به میادین کار، مشارکت دانش‌ آموزان در بهسازی و نوسازی مدارس و ایجاد فرهنگ تلاش و تعاون در بین دانش‌ آموزان ، از مهمترین اهداف اردوهای هجرت 3 می باشد.

 

وی گفت : امروز دشمنان به دنبال انحراف نوجوانان و جوانان کشور ایران هستند و وظیفه ما در برابر این حرکت دشمن احیای روحیه جهادی و تفکر دینی و اسلامی است

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد