رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان کرمانشاه خبر داد:

راهیابی ۳ اثرخیابانی ازکرمانشاه به جشنواره سراسری تئاترروبان قرمز

سرویس: اخبار استانکد خبر: 299831|13:21 - 1396/04/12
نسخه چاپی
راهیابی ۳ اثرخیابانی ازکرمانشاه به جشنواره سراسری تئاترروبان قرمز
مرصادنیوز: رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان کرمانشاه، از راهیابی ۳ اثر خیابانی از هنرمندان استان به جشنواره سراسری تئاتر روبان قرمز خبر داد.

به گزارشامروله، محمدرضا درند از راهیابی ۳ نمایش خیابانی از هنرمندان استان کرمانشاه به جشنواره سراسری تئاتر روبان قرمز که در کرمان برگزار می‌شود، خبر داد.

 وی افزود: «دلقک و سیاه با من می خندند» به نویسندگی محسن یار محمدی و کارگردانی علی چناری، «مهمان ناخوانده» به نویسندگی مرتضی اسدی مرام از  گروه نمایش نقال ها و همچنین نمایش «تنهایی» به نویسندگی و کارگردانی آرش منصوری از گروه نمایش تیک اسلام آباد غرب آثار راه‌یافته هنرمندان استان کرمانشاه به این جشنواره با موضوع «ایدز» و «اچ آی وی» است.

رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان کرمانشاه گفت: این جشنواره به همت وزارت بهداشت، UNAIDS و...  در حال انجام است.

وی افزود: با پایان مرحله بازبینی آثار متقاضی حضور در دومین جشنواره سراسری تئاتر خیابانی «روبان قرمز» ۴۲ نمایش به مرحله اول جشنواره راه پیدا کرد که سه نمایش از استان کرمانشاه در میان آثار پذیرفته شده قابل مشاهده است.

درند گفت: با توجه به حساسیت در خصوص پرداخت صحیح و همگام با سیاستهای اداره ایدز وزارت بهداشت به موضوع ایدز پبیشنهادات و اصلاحیات لازم بعضی از نمایش‌های منتخب توسط کارشناس ایدز بصورت مکتوب به کارگردان‌ها اعلام شد و به زودی آثار برگزیده در استان‌های خود به اجرای عموم خواهند پرداخت.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد