مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه خبر داد:

تجهیز کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه به ۶۵۰۰۰ نسخه کتاب آموزشی

سرویس: اخبار استانکد خبر: 299833|13:24 - 1396/04/12
نسخه چاپی
تجهیز کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه به ۶۵۰۰۰ نسخه کتاب آموزشی
مرصادنیوز: مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه از اهدای بیش از ۶۵ هزار نسخه کتاب کمک آموزشی بنیاد علمی آموزشی قلم چی به کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه خبر داد.

به گزارشامروله، معصومه حسنی خونسار  امروز دوشنبه در جمع خبرنگاران از تجهیز کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه به بیش از ۶۵ هزار نسخه کتاب کمک آموزشی و تست در مقاطع تحصیلی مختلف، توسط بنیاد علمی آموزشی قلم چی در قالب طرح اهدای کتاب به کتابخانه ها خبر داد.

وی خاطر نشان کرد: با پیگیری و تلاش اداره کل کتابخانه های عمومی و انجمن خیرین کتابخانه ساز استان با بنیاد علمی آموزشی قلم چی، بیش از ۶۵ هزار نسخه کتاب تست و کمک درسی چاپ جدید به اداره کل کتابخانه های عمومی استان اهدا شد.

خونسار ضمن تشکر و قدردانی از همکاری بنیاد خیریه علمی آموزشی قلم چی، اظهار داشت: کتابهای اهداء شده که در قالب طرح اهدای کتاب به کتابخانه ها صورت گرفته، مربوط به تمامی مقاطع تحصیلی و رشته گروه های تحصیلی مختلف می‌باشد که می‌تواند نقش بسزائی در جذب دانش آموزان و دانشجویان به کتابخانه های عمومی استان داشته باشد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان با اشاره به اهمیت کتابهای کمک آموزشی در رشد و پیشرفت دانش آموزان گفت: با نظر به اینکه خرید کتابهای کمک آموزشی و کنکوری برای اقشار کم درآمد جامعه سخت است، لذا تجهیز و به روزرسانی کتابخانه های عمومی به کتابهای آموزشی و کمک درسی یکی از نیازها و خواسته های اعضاء است، که خوشبختانه با مساعدت و همکاری بنیاد علمی آموزشی قلم چی کلیه کتابخانه های استان به ازای هر ۵ عضو دو نسخه از کتابهای کمک آموزشی این مؤسسه تجهیز شده است.

مدیر کل کتابخانه های عمومی استان در پایان گفت: استان کرمانشاه اولین استانی است که این طرح در آن بصورت کامل در تمامی کتابخانه های عمومی آن اجرایی شده است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد