گزارش

وعده های انتخاباتی نمایندگان مجلس شهرستان صحنه با گذشت 10 سال عملی نشده است / مسیر پل شهداء روز به روز محروم تر می شود

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 299851|10:39 - 1396/04/13
نسخه چاپی
وعده های انتخاباتی نمایندگان مجلس شهرستان صحنه با گذشت 10 سال عملی نشده است /  مسیر پل شهداء روز به روز محروم تر می شود
پایگاه خبری امروله : وضعیت نامطلوب آسفالت مسیر پل شهدا شهرستان صحنه سال هاست که به بوته فراموشی سپرده شده است و مردم 42 روستا منتظر عملی شدن وعده های انتخاباتی هستند.

به گزارشامروله، وضعیت نامطلوب آسفالت جاده منتهی پل شهدا شهرستان صحنه به عنوان یک مطالبه  مردمی همت مسئولین استانی را طلب می کند.

 

استاندارد سازی و بهینه کردن محور های تردد علاوه بر اینکه تا حد مطلوبی از بروز حوادث و تصادفات جاده ای می کاهد موجبات رضایت رانندگان و مسافران را ایجاد می کند.

 

هر چند اشتباهات و خطاهای رانندگی منشاء بخش اعظمی از تصادفات جاده ای است، اما باید توجه داشت که جاده های غیر استاندارد سهم بزرگی در حوادث جاده ای به خود اختصاص می دهند.

 

محور پل شهدا به عنوان یک جاده ای که محل عبور روستاهای منطقه چمچمال و حتی مسافران استان لرستان می باشد از نظر ساماندهی و روکش آسفالت مناسب رنج می برد بگونه ای که ساماندهی و آسفالت ان به یک مطالبه مردمی تبدیل شده است.

 

محور پل شهدا فقط اسم جاده آسفالت را یدک می کشد

 

یکی از رانندگان روستای گاوکل از توابع بخش مرکزی صحنه در گفتگو با خبرنگارامرولهعنوان کرد : محور پل شهدا یکی از جاده های روستایی پرتردد شهرستان صحنه است که به دلیل غیر استاندارد بودن هر چند وقت یکبار شاهد بروز تصادفات جاده ای می باشیم.

 

وی با بیان اینکه جاده دسترسی پل شهدا به  روستای محمود آباد فقط اسم جاده آسفالت را یدک می کشد تاکید کرد : وضعیت جاده پل شهدا آنقدر نامطلوب است که گاهی مجبور میشویم از شانه خاکی حرکت کنیم.

 

 

 

محمد احمدی تصریح کرد : وسایل نقلیه ما به علت نامناسب بودن و داشتن دست انداز های بی شمار این مسیر خسارت زیادی متحمل می شوند بگونه ای که عمر مفید قطعات خوردوهای ما نسبت به سایر خودرو ها نصف می کند.

 

 

یکی دیگر از اهالی این منطقه گفت : چنانچه مسئولین شهرستان و راس آنها نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی جواب بفرمایند که آیا جاده ی پل شهدا به سمت روستاهای چمچمال که یکی از پر ترددترین مسیرهای منطقه است که در روز هزاران وسیله ی نقلیه از ان عبور می کند باید این وضعیت تاسف بار را داشته باشد ؟!

 

وی ادامه داد :همین مسولین چند روز خودشان با وسیله ی نقلیه ی شخصی می توانند از این مسیر ویران شده ی پل شهدا به سمت پمپ بنزین که حدود پنج کیلومتر است عبور کنند تا با عمق فاجعه بیشتر آشنا شوند

 

این فرد گفت : چهارسال است از این دولت می گذرد اما این جاده ی پرتردد همان وضعیت بد وبدتر شده است.

 

مرادی خاطر نشان کرد : لطفا به داد این مردم برسید که قطب کشاورزی شهرستان در منطقه چمچمال می باشد اما کمترین توجه به آن می شود.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد