نفرات برتر رقابت های تیراندازی دختران بسیجی کرمانشاه مشخص شدند

سرویس: اخبار استانکد خبر: 299864|11:58 - 1396/04/13
نسخه چاپی
نفرات برتر رقابت های تیراندازی دختران بسیجی کرمانشاه مشخص شدند
معاون تربیت بدنی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه از مشخص شدن نفرات برتر رقابت های تیراندازی دختران بسیجی استان خبر داد.

به گزارشامروله، سرهنگ پاسدار حسین نوری در گفت و گو با خبرنگارمرصاد اسپورت، اظهار داشت: رقابت های انتخابی قهرمانی استان روز گذشته با شرکت 57 نفر در رشته تیراندازی از شهرستان های مختلف استان در مجموعه ورزشی بعثت برگزار شد.

سرهنگ نوری خاطرنشان کرد: در بخش تفنگ بادی طهورا حاتمی و پریا قاسمی هردو از بعثت سپاه عناوین قهرمانی و نایب قهرمانی را به خود اختصاص دادند.

وی افزود: نگین محمودی و فاطمه فلاحی نیز از بعثت سپاه مقام سوم مشترک را کسب کردند.

معاون تربیت بدنی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه به رقابت های بخش تپانچه بادی نیز اشاره کرد و گفت: فاطمه خسروی و طاهره فتاحی هردو از بعثت سپاه مقام های اول و دوم را به خود اختصاص دادند.

نوری یادآوری کرد: فاطمه زهرا شاکری از بعثت سپاه و مهیا حسینی والا از ناحیه اسلام آبادغرب نیز مقام سوم مشترک را کسب کردند.

وی یادآوری کرد: ورزشکاران حاضر در این مسابقات، نفرات برگزیده رقابت های انتخابی شهرستان بوده اند که به مرحله استانی راه پیدا کرده و برای حضور در رقابت های کشوری تلاش می کردند.

معاون تربیت بدنی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه افزود: در رشته تیراندازی تیم هایی از بعثت سپاه کرمانشاه و نواحی قصرشیرین، سرپل ذهاب، عشایری، پاوه، اسلام آبادغرب، سنقروکلیایی، ثلاث باباجانی و جوانرود حضور داشتند.

سرهنگ نوری یادآوری کرد: نفرات برتر این رقابت ها به اردوی آمادگی دعوت می شوند و پس از چند مرحله اردو، 6 نفر از آماده ترین ورزشکاران در قالب تیم منتخب استان کرمانشاه عازم المپیاد کشوری می شوند.

وی خاطرنشان کرد: المپیاد کشوری نیز قرار است شهریور امسال در شهر مشهد مقدس برگزار شود

سرهنگ نوری در پایان گفت: این مسابقات در رده سنی نوجوانان و جوانان و به مناسبت گرامیداشت کنگره سرداران، امیران، فرماندهان و 9800 شهید استان برگزار می شود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد