مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در تیپ 4 انصار الرسول :

فرمان آتش به اختیار رهبری ناشی از خواب مسئولین فرهنگی است

سرویس: شهرستانکد خبر: 299870|13:45 - 1396/04/14
نسخه چاپی
فرمان آتش به اختیار رهبری ناشی از خواب مسئولین فرهنگی است
پایگاه خبری امروله : مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در تیپ 4 انصار الرسول جوانرود گفت :یکی از انتقاداتی که به این دولت وارد است این است که چرا لباس های تیکه پاره را وارد بازار می کنند . چرا دولت این کارتر های اقتصادی را نمی بندند تا چهار تا جوان شاغل شوند.

به گزارشامروله، حجت الاسلام والمسلمین فرهاد شکری در مراسم یادواره آبرو محله شهید خزایی با اشاره به اینکه دشمنان به دنبال اندلوس کردن ایران هستند عنوان کرد : اسپانیا به مدت 800 ستا یک کشور اسلامی بود ولی مسیحا امدن و برنامه ریختن که این کشور را تعضیف کنند ، تنها راهی که به نظرشان رسید این بود که از طریق فرهنگی وارد عمل شوند . همان برنامه ای که می خواهند برای کشور ما پیاده کنند.

 

وی ادامه داد : یکی از انتقاداتی که به این دولت وارد است این است که چرا لباس های تیکه پاره را وارد بازار می کنند . چرا دولت این کارتر های اقتصادی را نمی بندند تا چهار تا جوان شاغل شوند.

 

حجت الاسلام والمسلمین فرهاد شکری خاطر نشان کرد : در شهر های بزرگ وضعیت حجاب بسیار اسف بار است و لباسی به عنوان مانتو وجود ندارد . مسئول فرهنگی کجاست ؟ در خواب هستند چرا که غیر این بود رهبری دستور آتش به اختیار نمی دادند.

 

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در تیپ 4 انصار الرسول جوانرود گفت : قرار بود روزی که تحریم ها برداشته نشود ما مقابله به مثل کنیم ، پس کجاست آن مقابله به مثل آقایان؟ ایا همه آن خوراک تبلیغاتی برای جمع کردن رای بود؟

 

وی خاطر نشان کرد : در سال 1360 رهبری در حرم امام راحل تذکر دادند که قضایای سال 1360 را طوری جلوه دهیم که جای جلاد و شهید عوض نشود

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد