رئیس اداره تبلیغات اسلامی صحنه:

هیئات مذهبی، موثرترین تشکل دینی مردم نهاد و بازوان اجرایی سازمان تبلیغات اسلامی هستند

سرویس: شهرستانکد خبر: 299904|00:07 - 1396/04/17
نسخه چاپی
هیئات مذهبی، موثرترین تشکل دینی مردم نهاد و بازوان اجرایی سازمان تبلیغات اسلامی هستند
پایگاه خبری امروله :رئیس اداره تبلیغات اسلامی صحنه، گفت: هیئات مذهبی، موثرترین تشکل دینی مردم نهاد و بازوان اجرایی سازمان تبلیغات اسلامی هستند.

حجت‌الاسلام سیف الله سبزی در گفتگو باامروله، عنوان کرد : هیئات مذهبی گسترده‌ترین تشکل دینی و مذهبی در تجلی مشارکت عمومی کشور هستند که در مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی اقدام به برگزاری محافل در مساجد و اماکن عمومی می‌کنند.

 

وی با بیان اینکه هیئات مذهبی به‌عنوان پرچم‌داران نهضت حسینی با معرفی اسلام اصیل با محتوای غنی با ترفندهای مرموزانه دشمنان مقابله خواهند کرد،افزود: از مهم‌ترین وظایف هیئت‌های مذهبی ترویج فرهنگ اصیل اهل بیت(ع) است که باید در راستای توسعه فضای فرهنگی و دینی جامعه نقش موثری ایفا کنند.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی صحنه در ادامه،آسیب‌شناسی شئون فرهنگی در مناسبت‌های مذهبی، ارتقاء علمی و فرهنگی هیئات مذهبی و ارائه راهکارهای اساسی برای زدودن خرافات را از وظایف شورای هیئات مذهبی دانست که باید با دقت و ظرافت خاصی اجرا شود.

 

حجت‌الاسلام سبزی با اشاره به اهمیت توسعه ارزش‌های اصیل اسلامی و شعائر دینی در جامعه،اظهارداشت: مردمی بودن هیئات مذهبی و تلاش برای اجرای برنامه‌های عزاداری توسط آن عزیزان حائز اهمیت است.

 

وی،اظهار داشت: در این برهه از زمان وظیفه هیئات مذهبی سنگین است که باید با اجرای برنامه‌های صحیح به مقابله و خنثی کردن تهاجمات فرهنگی بپردازند و راه مقابله با این تهاجمات ناجوان‌مردانه تمسک به قرآن و اهل بیت (ع) است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد