معاون فرمانده انتظامی استان کرمانشاه خبر داد:

درگیری پلیس و قاچاقچیان در روانسر یک کشته و یک مجروح به‌جا گذاشت

سرویس: اخبار استانکد خبر: 300056|13:50 - 1396/04/27
نسخه چاپی
درگیری پلیس و قاچاقچیان در روانسر یک کشته و یک مجروح به‌جا گذاشت
پایگاه خبری امروله ، معاون فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، از کشته و زخمی شدن ۲ تن در طی درگیری پلیس و قاچاقچیان در شهرستان روانسر خبر داد.

به گزارشامروله، سرهنگ محمدرضا آمویی از کشته و زخمی شدن ۲ تن در طی درگیری پلیس و قاچاقچیان در شهرستان روانسر خبر داد و گفت: ماموران انتظامی شهرستان روانسر ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه دوشنبه شب به چند دستگاه خودرو حامل کالای قاچاق مشکوک شدند و به آن‌ها دستور ایست دادند که قاچاقچیان بدون توجه به ایست پلیس به سمت یکی از روستاهای اطراف روانسر متواری شدند.

وی افزود: قاچاقچیان به منظور خلع سلاح ماموران انتظامی اقدام به تیراندازی به سوی آنان کردند که به چند دستگاه خودروی نیروی انتظامی هم خساراتی وارد کردند و ماموران انتظامی هم متقابلا اقدام به شلیک چند تیر هوایی کردند که قاچاقچیان به این مورد هم توجهی نکردند و در نهایت یک تن از قاچاقچیان براثر درگیری با ماموران انتظامی کشته و یک تن دیگر زخمی شد.

معاون  فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، با اعلام اینکه در این درگیری نیروهای انتظامی خسارتی جانی نداشته اند افزود: محموله قاچاق این قاچاقچیان تلویزیون خارجی بود که آن‌ها قصد انتقالش را به استان‌های مرکزی کشور داشتند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد