رئیس اداره تبلیغات اسلامی صحنه:

175 مداح و شاعر اهل بیت در شهرستان صحنه ساماندهی شده اند

سرویس: شهرستانکد خبر: 301700|10:18 - 1396/08/09
نسخه چاپی
175 مداح و شاعر اهل بیت در شهرستان صحنه ساماندهی شده اند
پایگاه خبری امروله : رئیس اداره تبلیغات اسلامی صحنه از شناسایی و ساماندهی 175 مداح اهل بیت (ع) در این شهرستان خبر داد.

حجت الاسلام سیف اله سبزی در گفتگو باامروله، عنوان کرد : امروز دشمن تلاش دارد با هجمه‌های مختلف مردم را نسبت به مسائل دینی بدبین کند و لذا باید با انجام کارها و برنامه‌های فرهنگی و دینی مناسب نسبت به ارتقاء سطح معلومات عموم جامعه و به خصوص مداحان و فعالان تشکل‌های دینی برنامه‌های مناسبی اجرا شود.

 

وی افزود: با برنامه‌ریزی و پیگیری‌های کانون مداحان اداره تبلیغات اسلامی شهرستان صحنه کار فراخوانی و تشکیل پرونده مداحان هیئات مذهبی شهرستان جهت صدور مجوز و کارت شناسایی مداحی انجام گرفته است.

 

سبزی با بیان اینکه تعداد 175 ذاکر اهل بیت علیهم السلام در سطح هیئات مذهبی شهر و روستاهای این شهرستان شناسایی شده است، افزود: به منظور سازماندهی، تقویت و اصلاح امور مداحان، برنامه‌ریزی برای بالا بردن سطح کیفی و نظارت صحیح بر عملکرد ذاکران اهل بیت(ع)، آزمون‌ها و دوره‌های آموزشی تخصص مداحی ویژه مداحان شهرستان برگزار شده است که از آن جمله می‌توان به برگزاری دوره‌های آموزش مقدماتی و تکمیلی مداحان در پاییز سال جاری اشاره کرد.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی صحنه با اشاره به تشکیل بانک اطلاعاتی مداحان این شهرستان، افزود: اداره تبلیغات اسلامی صحنه در راستای تغذیه فکری مداحان تاکنون اقدامات بسیار خوبی را داشته است که از جمله آنها برگزاری کلاس‌های مختلف آموزشی و توزیع کتب معتبر در بین مداحان بوده است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد