به مناسبت هفته پدافند غیر عامل

نشست آموزشی پدافند غیر عامل در شهرستان صحنه برگزار شد + تصویر

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 301703|07:45 - 1396/08/09
نسخه چاپی
نشست آموزشی پدافند غیر عامل در شهرستان صحنه برگزار شد + تصویر
پایگاه خبری امروله : نشست آموزشی پدافند غیر عامل مدیریت اموزش و پرورش شهرستان صحنه با حضور مدیران ،معاونین آموزشی و پرورشی مدارس در سالن اجتماعات کانون شهید رجایی شهرستان صحنه برگزارشد

به گزارشامروله، نشست آموزشی پدافند غیر عامل مدیریت اموزش و پرورش شهرستان صحنه با حضور مدیران ،معاونین آموزشی و پرورشی مدارس در سالن اجتماعات کانون شهید رجایی شهرستان صحنه برگزارشد.

 

در ابتدا اکبر خزایی مدیر آموزش وپرورش ضمن خیر مقدم به مدعوین ،ضرورت شناخت از برنامه های پدافند  غیر عامل را برای کادر اجرایی مدارس و دانش آموزان را تاکید نموده و برگزاری چنین نشست هایی در جهت آگاهی بیشتر در مقابل تهدیدات نرم و سخت دشمن را لازم و ضروری دانست.

 

در ادامه سرهنگ فریدونی فرمانده پدافند هوایی شهید عسگری کرمانشاه به عنوان سخنران این نشست گفت:هرسازمانی برای خودش باید بتواند از سرمایه هی سازمانی خود محافظت کند.و پدافند غیر عامل به دنبال این است که بتواند با هزینه کمتر از منافع کشور دفاع کند.

 

وی در ادامه افزود:حفظ قدرت اداره مردم ،دمیدن روح آرامش در جامعه ،حفظ جان و مال انسان ها،حفظ استمرار خدمت دهی سازمانی جامع را نیاز ما به پدافند غیر عامل در برابرطیف تهدیدات نظامی ،طبیعی ،زیست محیطی،اقتصادی ،صنعتی ،فناورانه وتروریستی و خطرناک ترین آن تهدیدات نرم دشمنان دانستند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد