استاندار کرمانشاه:

افتتاح راه آهن کرمانشاه عیدی مردم استان است

سرویس: اخبار استانکد خبر: 303880|18:36 - 1396/12/28
نسخه چاپی
 افتتاح راه آهن کرمانشاه عیدی مردم استان است
استاندار کرمانشاه از افتتاح خط راه آهن کرمانشاه خبر داد و آن را عیدی مردم استان دانست.

به گزارشامروله،  هوشنگ بازوند از افتتاح راه آهن کرمانشاه با حضور رئیس جمهور و در واپسین ساعات سال ۹۶ خبر داد و آن را عیدی مردم این استان دانست.

وی ضمن تشریح برنامه های سفر روحانی به استان افزود: رئیس جمهور فردا راس ساعت ۸ صبح در صدر هیئتی بلند پایه از معاونین و وزرای خود وارد کرمانشاه خواهد شد و بلافاصله به مناطق زلزله زده استان سفر خواهد کرد.

استاندار کرمانشاه همچنین از جمله برنامه‌های این سفر را سفر وزاری دولت به شهرستان‌ها اعلام کرد و گفت: هنگامی که رئیس جمهور در مناطق زلزله زده در حال بازدید هستند دیگر وزرای ایشان به شهرستان‌های دیگر استان رفته و در جلسه شورای اداری این شهرستان‌ها شرکت خواهند کرد.

بازوند همچنین از دیدار صمیمی خانواده‌های جانباختگان زلزله ۷.۳ دهم ریشتری سرپلذهاب با رئیس جمهور خبر داد و گفت: دکتر روحانی تحویل سال ۹۷ را در کنار خانواده‌های عزادار زلزله غرب استان خواهد بود و از همانجا با مردم کشور نیز سخن خواهد گفت.

وی در پایان افزود: افتتاح خط راه آهن کرمانشاه و تشکیل شورای اداری استان ونیز بررسی مشکلات و اقدامات انجام شده در خصوص مسائل استان برنامه پایانی رئیس جمهور خواهد بود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد