استخدامی

تکمیل پرونده پذیرفته شدگان آزمون استخدامی سال 95

سرویس: اخبار استانکد خبر: 297123|10:30 - 1395/10/08
نسخه چاپی
تکمیل پرونده پذیرفته شدگان آزمون استخدامی سال 95
پایگاه خبری امروله : به اطلاع پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی 10 هزار نفری وزارت آموزش و پرورش« سهمیه مدیریت ها و ادارات تابع اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه » می رساند جدول زمان بندی بررسی مدارک و مستندات، معاینه پزشکی، مصاحبه و گزینش به شرح ذیل اعلام می گردد.

به گزارشامروله، به اطلاع پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی 10 هزار نفری وزارت آموزش و پرورش« سهمیه مدیریت ها و ادارات تابع اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه » می رساند جدول زمان بندی بررسی مدارک و مستندات، معاینه پزشکی، مصاحبه و گزینش به شرح ذیل اعلام می گردد.

 

پذیرفته شدگان می بایست بر اساس برنامه اعلام شده با در دست داشتن مدارک مشروحه ذیل در محل تعیین شده حضور یابند.
بدیهی است عدم مراجعه در زمان مقرر به هردلیل به منزله انصراف از ادامه روند استخدام می‌باشد و داوطلب حق اعتراض نخواهد داشت.
ضمناً در صورت هرگونه تغییر در برنامه اعلام شده، مراتب از طریق همین سایت اعلام خواهد شد.

 

تذکر:
زمان مصاحبه و سایر مراحل گزینش در موعد بررسی مدارک به پذیرفته شدگان اعلام خواهد شد.

مکان
کرمانشاه، بلوار شهید بهشتی، روبروی شرکت نفت، جنب پارک شاهد، ساختمان شماره 2 پردیس شهید صدوقی.

مدارک مورد نیاز:
1-اصل و تصویر تمام صفحات شناسنامه 
2-اصل و تصویر پشت و روی کارت ملی 
3-اصل و تصویر پشت و روی کارت پایان خدمت یا معافیت «برادران»
4-چهار قطعه عکس تمام رخ 4 × 3 تهیه شده در سال جاری
5-اصل و تصویر دانشنامه یا گواهی نامه موقت فارغ التحصیلی مطابق با مدرک تحصیلی مجاز در کد شغل- محل انتخابی
یادآوری: داوطلبانی که با مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد در آزمون شرکت نموده اند لازم است اصل و تصویر مدرک تحصیلی کارشناسی خود را نیز ارایه نمایندبر اساس آگهی استخدام، لازم است گرایش مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد با کارشناسی مرتبط باشد»
6-اصل گواهی و سوابق خدمت غیر رسمی و تمام وقت در وزارتخانه ها و...مندرج در آگهی استخدامی برای داوطلباني که به جهت داشتن کبر سنی به هنگام ثبت نام، داشتن سابقه خدمت تمام وقت دولتی را اعلام نموده اند.
7-اصل و تصویر مدارک مربوط به بومی بودن در کد شغل محل انتخابی مطابق اطلاعیه ثبت نام (حسب مورد براساس بندهاي ده گانه مندرج در آگهی استخدامی).
8-معرفی نامه از بنیاد شهید و امور ایثارگران (برای افراد خانواده شهدا، جانبازان و آزادگان) و ناحیه مقاومت سپاه پاسداران (برای رزمندگانی که به صورت داوطلبانه در جبهه های نبرد حق علیه باطل در زمان جنگ خدمت نموده اند و خانواده آنان) در خصوص داوطلبان ایثارگر.
9-معرفی نامه از سازمان بهزیستی استان در مورد داوطلبانی که در کارنامه آنان سهمیه معلول درج شده است.
10-معرفی نامه از بنیاد ملی نخبگان برای داوطلبان نخبه دارای حداقل مدرک کارشناسی
*بدیهی است معرفی نامه های مندرج در بندهای 8 تا 10 باید تحت عنوان اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه صادر شده باشد.
11-مقاله، تحقیق، ترجمه مرتبط با رشته شغلی و نیز گواهی مربوط به تجربه عملی مرتبط با رشته شغلی و مدارک مربوط به آشنایی با نرم افزارهای کاربردی مرتبط با رشته شغلی انتخابی (این مدارک در زمان مصاحبه تخصصی مورد استفاده خواهد بود).

سایر موارد قابل توجه:

1-رعایت کلیه شرايط و ضوابط دفترچه راهنماي آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش در سومين آزمون متمركز دستگاه‌هاي اجرايي (مورخ 18 / 7 / 95) مندرج در سایت سازمان سنجش آموزش کشور و اطلاعیه بعدي آن از سوي داوطلبان الزامی می‌باشد.

2-چنانچه داوطلبی بدون توجه به آگهی استخدامی، خود را به عنوان بومی شهرستانی یا استانی کد شغل محل انتخابی معرفی نموده لازم است با توجه به مهلت مقرر در اطلاعیه سازمان سنجش نسبت به اصلاح آن اقدام نماید، در غیر اینصورت در زمان بررسی مدارک، کارگروه بررسی مدارک و مستندات، حسب مورد نسبت به حذف امتیاز بومی در کد شغل محل انتخابی اقدام و در صورتی که با حذف اولویت بومی، داوطلب در فهرست 3 برابر ظرفیت کدشغل محل انتخابی قرار نگیرد، از چرخه رقابت با سایر داوطلبان حذف و به جایگزینی وی از سایر داوطلبان واجد شرایط دعوت به عمل خواهد آمد.

3-پس از بررسی و احراز صحت مدارک، در صورتی که داوطلب براساس تشخیص پزشک معتمد آموزش و پرورش، دارای شرایط جسمانی لازم برای شغل معلمی شناخته شود با دریافت فرم مربوط به مرحله مصاحبه معرفی می شود.

4-معرفی داوطلب براي انجام مصاحبه استخدامی به منزله قبولی فرد تلقی نمی‌گردد بلکه در گزینش نهایی با توجه به کد شغل محل انتخابی، براساس مجموع نمره فضلی داوطلبان معرفی شده با وزن هفتاد درصد (70%) آزمون کتبی و سی درصد (30%) مصاحبه استخدامی، به تعداد یک برابر ظرفیت پذیرش (به ترتیب نمره فضلی) صورت خواهد گرفت.

5-داوطلبان معرفی شده براي مصاحبه استخدامی موظفند "فرم اطلاعات فردي "را از سایت دبیرخانه هیات مرکزي گزینش به نشانی: http://www.gozinesh.medu.irیا لینک زیر دريافت و نسبت به تکمیل دقیق فرم و الصاق یک قطعه عکس به آن اقدام و به همراه دو قطعه عکس پرسنلی، تصویر کلیه صفحات شناسنامه و کارت ملی، همزمان با تحویل سایر مدارك درزمان مصاحبه استخدامی، تحویل نماینده هسته گزینش نمایند.

6-مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن آگهی و یا ارائه مدارک به صورت ناقص در زمان تعیین شده برعهده داوطلب خواهد بود و در هر مرحله از مراحل آزمون، مسابقه و جذب، محرز شود داوطلب به اشتباه یا به عمد اطلاعات خلاف واقع ارایه نموده و یا فاقد شرایط مندرج در آگهی است، از انجام مراحل بعدی محروم گردیده و در صورت صدور حکم استخدامی، حکم مزبور لغو و بلااثر مي‌شود.

جهت دریافت بخشنامه نخبگان، فرم اطلاعات فردی و مدارک بومی فایل های زیر را دریافت نمایید